Μία όχι τόσο προβεβλημένη παράμετρος ενδεχόμενης, υποχρεωτικής μάλιστα, επιστροφής του Παναθηναϊκού στη Λεωφόρο είναι η συντήρηση στο στέγαστρο Καλατράβα. Εδώ και χρόνια προγραμματίζεται και όλο μένει στο... ράφι! Η ΑΕΚ, από τη νέα σεζόν, θα αγωνίζεται στη Ριζούπολη. Αυτή τη διάθεση έχει δείξει. Μετά στο δικό της γήπεδο, οπότε το ΟΑΚΑ μένει στον Παναθηναϊκό. Το καλοκαίρι, τον ερχόμενο Αύγουστο καλώς εχόντων των πραγμάτων, θα έχει εξοφληθεί και η παλαιά οφειλή στο ΟΑΚΑ, οπότε ο Παναθηναϊκός είτε θα είναι σε θέση να διαπραγματευτεί μία νέα συμφωνία για παραμονή ή θα βρει άκρη για μετακόμιση ξανά στη Λεωφόρο.
Ανεξάρτητα με το πως θα τα φέρει η... ζωή για το "Τριφύλλι", υπάρχει μία εξαιρετικά σημαντική παράμετρος που δεν τονίζεται όσο θα έπρεπε. Η συντήρηση του στεγάστρου Καλατράβα, η οποία απαιτεί κλειστό στάδιο για 6 μήνες στην καλύτερη περίπτωση. Από το 2004 μόνο τα 2 τελευταία χρόνια έχει απασχολήσει αυτό το ενδεχόμενο τις αρμόδιες Αρχές. Η επικινδυνότητα του ελλείμματος συντήρησης είναι δεδομένη, η αποκατάστασή του απαραίτητη λόγω φθοράς από τα έτη εγκατάστασης (16 συγκεκριμένα) και από τις καιρικές συνθήκες. Πρόκειται για μεταλλική κατασκευή, της οποίας η δομοστατική υγεία επηρεάζει τη δημόσια ασφάλεια από τη στιγμή που φιλοξενούνται χιλιάδες θεατές κάθε χρόνο. Το κόστος είναι μεγάλο (περίπου 5 εκατ. ευρώ), η προκήρυξη διαγωνισμού χρονοβόρα, ωστόσο όταν τροχοδρομηθεί -που πρέπει να γίνει αυτό και άμεσα- τότε θα ανοίξει για τα καλά ο δρόμος επιστροφής του Παναθηναϊκού στη Λεωφόρο. Όχι λόγω επιλογής δηλαδή ή στρατηγικής απόφασης, μα αναγκαστικά.
Λάμπρος Γκαραγκάνης
Ανεξάρτητα με το πως θα τα φέρει η... ζωή για το "Τριφύλλι", υπάρχει μία εξαιρετικά σημαντική παράμετρος που δεν τονίζεται όσο θα έπρεπε. Η συντήρηση του στεγάστρου Καλατράβα, η οποία απαιτεί κλειστό στάδιο για 6 μήνες στην καλύτερη περίπτωση. Από το 2004 μόνο τα 2 τελευταία χρόνια έχει απασχολήσει αυτό το ενδεχόμενο τις αρμόδιες Αρχές. Η επικινδυνότητα του ελλείμματος συντήρησης είναι δεδομένη, η αποκατάστασή του απαραίτητη λόγω φθοράς από τα έτη εγκατάστασης (16 συγκεκριμένα) και από τις καιρικές συνθήκες. Πρόκειται για μεταλλική κατασκευή, της οποίας η δομοστατική υγεία επηρεάζει τη δημόσια ασφάλεια από τη στιγμή που φιλοξενούνται χιλιάδες θεατές κάθε χρόνο. Το κόστος είναι μεγάλο (περίπου 5 εκατ. ευρώ), η προκήρυξη διαγωνισμού χρονοβόρα, ωστόσο όταν τροχοδρομηθεί -που πρέπει να γίνει αυτό και άμεσα- τότε θα ανοίξει για τα καλά ο δρόμος επιστροφής του Παναθηναϊκού στη Λεωφόρο. Όχι λόγω επιλογής δηλαδή ή στρατηγικής απόφασης, μα αναγκαστικά.
Λάμπρος Γκαραγκάνης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου