Για να ισχύει κάτι στην Ελλάδα πρέπει να το λανσάρει κάποιος θολοκουλτουριάρης, που μπορεί να μην έχει ιδέα αλλά πουλάει διανόηση με το κιλό. Το κοινό, το οποίο ευκόλως αναδεικνύει το τίποτε, ψοφάει να κράζει πολλές φορές το mainstream ακόμη κι αν αυτό είναι αντισυμβατικό. Πολλές φορές έχω διαφωνήσει με την επιμονή του Νότη Σφακιανάκη να χρησιμοποιεί στον λόγο του το "Ν" εκεί που γραμματικά δεν κολλάει.
Έχοντας τοποθετηθεί και σε εκπομπές μου δημόσια επ΄ αυτού, γνώρισε τη χλεύη στα μηνύματα από τον γραμματιζούμενο κόσμο. Διάβασα κάτι στο internet και θέλω να το μοιραστώ μαζί σας, διότι αφορά την ωραιότερη γλώσσα στον κόσμο. Αυτήν με τη μεγαλύτερη ποικιλία και μουσικότητα. Όχι για να δικαιώσω τον Νότη, ο οποίος εμμένει με διαφορετικό τρόπο στην αφαίρεση του "Ν" από την εξέλιξη της γλώσσας μας, αλλά περισσότερο για να καταλάβουν ορισμένοι πώς κάποια πράγματα δεν έχει σημασία ποιός τα λέει, αλλά πώς λέγονται και ποιό νόημα περιέχουν!
Διαβάστε αυτό το δημοσίευμα με προσοχή κι εντοπίστε αν η ελληνική γλώσσα διαλύεται ή όχι...
"Κάθε γράμμα του Ελληνικού Αλφαβήτου εκπέμπει ήχο και εικόνα.
Κάθε λέξη τέθηκε από τους «Ονοματοθέτες», με ακρίβεια και
όχι τυχαία και έχει άμεση σχέση Αιτίας και Αιτιατού, μεταξύ Σημαίνοντος και
Σημαινομένου. Το «Ν» συντονίζει τον εγκέφαλο.
Σχετικά πρόσφατα (1996) στο Ιατρικό Περιοδικό
MEDIZIN-JOURNAL στην Γερμανία, δημοσιεύτηκε μία επιστημονική εργασία, σύμφωνα
με την οποίαν: «Η εκφορά του γράμματος «Ν» μεταφέρει οξυγόνο στον εγκέφαλο και
ότι δεν ήταν τυχαίο το γεγονός της τοποθέτησης του «Ν» στο μέσον ακριβώς του
Αλφαβήτου – στο πρώτο Ελληνικό Αλφάβητο με τα 27 γράμματα».
Επίσης, στο Χάρβαρντ, από ιατρικές έρευνες διαπιστώθηκε ότι
η απαγγελία των Ομηρικών Επών στο πρωτότυπο, εκτός των άλλων, κάνει καλό στην
καρδιά, ως αναπνευστική άσκηση.
Και δικαιούμαι να ερωτήσω: Γιατί εμείς γίναμε διώκτες του
«Ν»;
Όμως αναρωτιέμαι: Είναι τυχαίο άραγε που καταργήσαμε το
γράμμα «Ν» στο τέλος των λέξεων και τα σχολικά μας βιβλία γράφουν το «εμβαδό»
(!), αντί το εμβαδόν!
Στα σχολικά βοηθήματα όμως διαβάζομε «το εμβαδόΝ», δηλαδή εκεί διατηρείται το Ν, ενώ το επίσημο Κράτος στα βιβλία (ΥΠΕΠΘ, Παιδαγωγικό
Ινστιτούτο) το έχουν καταργήσει!
Για ποιον λόγο αυτή η ακρότητα; Για ποιον λόγο επίσημα
διδάσκομε στα σχολεία μας κανόνες που κατασκευάστηκαν αυθαίρετα; π.χ. χθες
συνάντησα το Δήμαρχο (το φίλο, το Σύμβουλο κλπ.). Το γράμμα Ν είναι οργανικό
και όταν το κόβουμε πονάει.
Εάν κάποιος αντιτείνει ότι αυτό είναι μία ασήμαντη
λεπτομέρεια, θα πρέπει να του πούμε ότι «η λεπτομέρεια κρατάει τον Παρθενώνα»!
Να θυμίσω όμως εδώ και το ωραίο, ειρωνικό κείμενο του Οδυσσέα Ελύτη: «ΓΙΑ ΜΙΑΝ ΟΠΤΙΚΗ ΤΟΥ ΗΧΟΥ», όπου καταλήγει, «Κανένας Ηρώδης δεν θα
τολμούσε να διατάξει τέτοια γενοκτονία, όπως αυτή του τελικού -Ν-, εκτός κι αν
του” λειπε η οπτική του ήχου».
Ο Γιάννης Ρίτσος έγραψε επίσης: «Και οι λέξεις φλέβες είναι. Μέσα
τους αίμα κυλάει».
Δυστυχώς, όμως, διαπιστώνομε σήμερα, ότι μετά το Νι, έρχεται
και η σειρά του τελικού Σίγμα (ς). Κάποιοι δημοσιογράφοι στα κανάλια λένε
κιόλας: «η μέθοδο», η «οδό», «η πλήρη! ένταξη» (!)... Καλλιεργούν έτσι αυθαίρετα
ένα αρνητικό γλωσσικό πρότυπο στους νέους μας με την τεράστια δύναμη των ΜΜΕ
και το σχολείο ανήμπορο να αντιδράσει, αλλά και την κοινωνία παθητικά να
δέχεται ως περίπου μοιραία την εξέλιξη αυτή.
Μετά από όλα αυτά διατυπώνω την εξής άποψη και καταθέτω στο
Συνέδριό σας την δική μου «Θεωρία» για το εν λόγω ζήτημα: Διεθνώς μελετάται η
μοναδική μουσικότητα της Ελληνικής Γλώσσας και ο αντίκτυπός της στην πνευματική
διαύγεια του ανθρώπου.
Το γράμμα «Ν» διεγείρει τον εγκέφαλο θετικά και ενεργοποιεί
τον άνθρωπο να σκέφτεται σωστά. Το τελικό Σίγμα ηρεμεί τον άνθρωπο. Αυτό το
δέχεται και η σύγχρονη Ψυχιατρική.
Οι Αρχαίοι Έλληνες τα γνώριζαν όλα αυτά και δεν είναι τυχαίο
το γεγονός ότι μόνον εμείς, οι Έλληνες, λέμε: «Τα είπα με το Νι και με το
Σίγμα» και δεν λέμε με άλλα γράμματα (παρ΄ όλο που έχομε στις καταλήξεις των
λέξεων και άλλα γράμματα), διότι το Νι ενεργοποιεί το μυαλό μας να σκεφθούμε
σωστά και το Σίγμα ηρεμεί την ψυχή μας, αφού μιλήσουμε δημόσια ή ιδιωτικά.
Η σύγχρονη Ψυχογλωσσολογία δέχεται ότι η Γλώσσα και η Σκέψη
γεννιούνται ταυτόχρονα και εξελίσσονται παράλληλα και συνιστούν ανά πάσα στιγμή
μία αξεχώριστη ενότητα.
Η Γλώσσα ενσαρκώνει την Σκέψη και η Σκέψη μετουσιώνεται σε
Γλώσσα.
Είναι ένα νόμισμα με τις δύο όψεις του. Δεν μπορεί να
υπάρχει η μία πλευρά, χωρίς την άλλη. Δεν μπορούσε να υπάρξει Ελληνική Σκέψη
χωρίς την Ελληνική Γλώσσα. Είναι γεγονός ότι η ποιότητα και ποσότητα
«καταγραφών» στην Σκέψη προσδιορίζει και το νοητικό επίπεδο κάθε λαού. Επομένως
και το νοητικό επίπεδο καθορίζει και την ικανότητα της δημιουργίας Πολιτισμού.
Το Ελληνικόν Αλφάβητον, στην πορεία των χιλιάδων ετών του
ήταν αρχικά: Ιδεογραφικό, στη συνέχεια επινοήθηκε το Εικονογραφικό, έπειτα
φθάσαμε στο Γραμμογραφικό, κατόπιν στο Συλλαβογραφικό (Γραμμική Α και Β) και
τέλος καθιερώθηκε το ισχύον σήμερα Φθογγογραφικό, που είναι αξεπέραστο και στο
οποίο οφείλεται η δημιουργία της Ελληνικής Γλώσσας και του Ελληνικού
Οικουμενικού Πολιτισμού.
Πρόλογος: Λάμπρος Γκαραγκάνης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου