Όταν δημοσιογράφος της εμπειρίας της Παλαιτσάκη αυτοδιασύρεται με το ενδιαφέρον των Pink Floyd για το τραγικό συμβάν με τον Έλληνα καλλιτέχνη - επειδή, απλώς, τούτο επιζητά το αδηφάγο κοινό - τότε ποιά η ενδεχόμενη προκοπή; Ο θρήνος πουλά όσο το αίμα και το σπέρμα και μόνο όταν υπάρξει ένα τηλεοπτικό παρατηρητήριο αποστασιοποιημένο προς τις ακραίες καταστάσεις, μόνο τότε θα μπορούν και οι διάσημοι να πεθάνουν με την ησυχία τους. Δεν είναι μόνο ελληνικό φαινόμενο άλλωστε...
Πρόχειρα-πρόχειρα το τι συνέβη όταν έχασε τη ζωή της - και κάτω από ποιες συνθήκες - η Πριγκίπισσα Νταϊάνα αποδεικνύει πώς η τηλεκαφρίλα είναι παγκόσμιο φαινόμενο. Απλώς στην Ελλάδα επικρατούν συνήθειες χωριού κι αρέσκεται πολύ ο ένας να κράζει και να κουτσομπολεύει το σπίτι του άλλου. Αν το βάλει στο μάτι ειδικά, δεν υπάρχει σωτηρία... Η SportDay είναι ένα Μέσο που έχει βρεθεί στο μάτι του κυκλώνα. Το περίεργο είναι πώς τούτο έχει συμβεί απ΄ όλην την υπόλοιπη πιάτσα. Με αποτέλεσμα να στοχοποιείται το έντυπο και ο κόσμος που εργάζεται σ΄ αυτό.
Τα post στο facebook είναι ένα καλό μέσο για χτυπήματα κάτω από τη ζώνη. Μετά τα όσα έγιναν για το πρωτοσέλιδο με το AIDS κι έχουν σχολιαστεί από τον υπογράφοντα στην ώρα τους, ήρθε η λέξη "σκατά" της επομένης του θανάτου του Παντελίδη και της ήττας του Ολυμπιακού στις Βρυξέλλες από την Άντερλεχτ να θορυβήσει την αυτού Αγιότης mediaκή πραγματικότητα στον πολύπαθο αυτόν τόπο! Και καλά απ΄ αυτούς που έχουν άμεσο συμφέρον και είναι ανταγωνιστές, το παιχνίδι είναι γνωστό και δεν εκπλήσσει.
Από τύπους άσχετους με την όποια κόντρα στο χώρο των εφημερίδων - που δεν ανήκουν κιόλας στο σύνολο όσων πέρασαν και πλέον δεν βρίσκονται στη SportDay, οι οποίοι δικαιολογημένα ή μη μπορεί να έχουν παράπονα - ποιός ο λόγος να δηλητηριάζεται το κοινό; Διότι τα social media είναι η προσωπική εφημερίδα, ιστοσελίδα, ραδιόφωνο ή τηλεόραση του καθενός από εμάς... Και δυστυχώς, με όχημα τα likes και τα shares, διαμορφώνουν άποψη. Είναι φοβερό ότι οι ίδιοι οι δημοσιογράφοι αντί να παρακαλούν να υπάρχουν ΜΜΕ να πληρώνουν τον κόσμο και να συντηρούν οικογένειες, να κάνουν ό,τι μπορούν για να προκαλέσουν φθορά.
Επειδή είναι ορισμένοι βολεμένοι και θέλουν να πουλήσουν δουλοπρέπεια στα αφεντικά τους. Ο καιρός, αγνοούν, ότι έχει γυρίσματα. Και η ικανότητα εκεί που φτύνουν να γλύφουν δεν θα είναι πάντοτε επικερδής. Ειδικά όταν τέτοιας πάστας "συνάδελφοι" το βουλώνουν σε άσχημα δημοσιογραφικά κατορθώματα των Μέσων τους. Χειρότερο ακόμη, όταν ασκούν τα Μέσα τους αυτά δημοσιογραφία κανιβαλισμού με οχήματα τους ίδιους. Αν η χαροκαμένη μαμά του Παντελή φώναζε κάτι κι αυτό αναδημοσιεύεται (από άλλο, μάλιστα, site) με σκοπό τα χτυπήματα και τα likes κι εσύ χαρακτηρίζεις κάπως την οποιαδήποτε SportDay για το "σκατά" την ώρα που εσύ είσαι βόθρος κι εργάζεσαι σε βοθροsite πώς λέγεται αυτό;
Επιλεκτική χαζομάρα, βλακεία ολκής, ένα βήμα πριν την αστυνομία Τύπου; Πώς; Όταν θεωρείται δημοσιογραφία η δημοσιοποίηση Non Paper της μίας ομάδας, και καλά ως αποκάλυψη, πώς λέγεται αυτό; Πέραν της στοχοποίησης συναδέλφων, είτε ότι είναι ρουφιάνοι (στα μάτια της ομάδας), είτε ότι είναι απλά φερέφωνα (στα μάτια του κόσμου) πώς λέγεται αυτό αλλιώς; Και να είναι τούτος ο σωστός τρόπος... αποκάλυψης και μετά να φταίνε αποκλειστικά τα "σκατά" της SportDay! Με καμία διαδικασία υπεράσπισης κανενός Μέσου ό,τι ισχύει για τον έναν πρέπει να ισχύει και για τον δίπλα.
Αν αυτό δεν συμβαίνει, αυτός που δεν το υιοθετεί είναι απλά ένας εγκάθετος υπαλληλίσκος που κάνει εκπορνευμένη δημοσιογραφία αυτού που τον πληρώνει. Το σωστό ρεπορτάζ - κοιτάξτε που μας έφτασαν οι κρετίνοι να υπερασπιζόμαστε τα Non Papers - αναδεικνύει τι κάνει ο Ολυμπιακός, το viber του ΠΑΟΚ όμως και το facebook του Παναθηναϊκού (με όσα γράφονται και προωθούνται εκεί στους αρμόδιους). Η ΑΕΚ δεν αναφέρθηκε όχι από κάποιας μορφής συμπάθειας, απλά επειδή ο υπογράφων δεν είναι σε θέση να γνωρίζει πώς (και αν) γίνεται στην Ένωση το νταραβέρι...
Λάμπρος Γκαραγκάνης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου